[ LUGOS ] Postgresql in slovenski locale

Andrej Mršek andrej.mrsek na amis.net
Sre Mar 7 12:10:40 CET 2001

Ne vem zakaj delamo problem iz stevilk. Stevilke v racunovodstvu se pisejo tako,
da imamo za vsakih 10**3 locilo, ki se mu rece group separator (v w$ sistemih
temu recejo thousand separator), za katerega mi uporabljamo piko - . in decimani
separator, ki je pri nas vejica ,.
Torej napisemo stevilo 10250400.55 kot 10.250.400,50!
Ni nobene izmenicne uporabe pik in vejic!
Rad bi samo, ce je komu uspelo seveda, da mi pove kako ima nastavljen locale in
kako je pognal proces postmaster, da ima v konzoli ali v X-ih namesto decimalne
pike vejico, torej zgornjo stevilko vidi kot 10250400,55.

Lep pozdrav, Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist