[ LUGOS ] in vendar se premika, drzava namrec

Andraz Tori andraz.tori1 na guest.arnes.si
Čet Mar 8 23:22:29 CET 2001

ok torej ena zanimivost in eno vprasanje:
zanimivsot:
drzava nam je dejansko pripravila portal... prijazno, ni kaj
http://e-gov.gov.si/e-uprava/drzavljani/index.jsp

Druga stvar>
drzava se je ocitno odlocila da se bo sla tudi overovitelja (tako kot
verisign in ostali)

http://www.sigov-ca.gov.si/

... vprsanjje pa je..
ali si drzava predstavlja da bodo vsi uporabljali tiste Entrust Desktop
Solutions za enkriptiranje, ali so standardi za enkriptiranje javni in
bomo torej lahko to poceli tudi linuxaci z PGPjem GPGjem in Seahorsom?
torej ali bodo e-poslovali samo nasi okenski polbratje in polsestre ali
bomo teh ugodnosti lahko delezni tudi mi, linuxaski bratje in sestre?

ima kdo kak odgovor oziroma razlago, meni jo iz tistih strani ni uspelo
potegniti
je pa zanimivo da bomo ocitno lahko res vsi prisli do certifikatov :)

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist