[ LUGOS ] i810 & SVGATextMode oz. karkoli :)

Tadej Slemc tadej na security.eu.org
Čet Mar 1 17:27:39 CET 2001

On Thu, Mar 01, 2001 at 11:41:23AM +0100, Ales Bardorfer wrote:
> [...]
OK ... ne me lincat, ampak ... i81x je le chipset ... in graficna kartica ki
je 'prilozena' je serije i752. Torej kot veste ze dokaj stara stvar. Naj vas
pa razveselim se z enim podatkom. Stvar _NE_ (??) omogoca linear
framebufferinga, pac stvar pri kateri so ga Intlovci polomili, zato se lahko
kar poslovis od FBja :>

lp

Tadej

Dodatne informacije o seznamu Starilist