[ LUGOS ] majhna hitrost prenosa

Jurij Rescic jure na gemini.ntftex.uni-lj.si
Čet Mar 8 13:07:08 CET 2001

Zdravo!

Imam dva enaka PCja povezana direktno z UTP kablom
brez vmesnega HUBa. Mrezni kartici sta 3com 905CTX,
10/100 MBit/s, dejanski prenosi pa so piskavih 640
KB/s ali manj. Vcasih gre se z neta hitreje.

IP adresi sta 10.1.1.1 in 10.1.1.2. ('mini' Beowulf)
V glavni masini sta dve mrezni, ena ima pravo IP,
druga pa je 10.1.1.1.  Do drugega PCja mi zadosca
dostop preko prvega.

Kakega drugega servisa nisem postavljal (DNS), saj
kot sem prebral v Beowulf howtoju, niti ni potreben.

Enkrat so mi uspeli normalno hitri prenosi, a se mi zdi,
da sem uprabljal prave IPje za vse tri kartice.

Kje sem zastrikal?

Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist