[ LUGOS ] dve vprasanji

Andrej Lajovic andrej.lajovic na guest.arnes.si
Sob Mar 17 12:55:01 CET 2001

Zivjo!

Pred tednom sem kupil MiniDisc, na katerega se da baje snemat tudi preko
opticnega kabla (ki je prilozen). Kolikor jaz vem, nekateri CD playerji
imajo opticni izhod, zanima me pa, ali ima mogoce tudi kaksna zvocna
kartica to moznost?

Druga stvar, bolj resna, je pa tole: prijatelj je nabavil masino z ASUS
A7V plato in bi rad gor instaliral linux. Problem je pa to, da ta plata
zazna disk na en nacin, ki ga jst v zivljenju se nisem videl -> ob bootu,
kjer se ponavad zaznajo diski, zazna samo CDROM, potem pa sele cez nekaj
casa rece, da zaznava hardware. Tam se disk lepo pokaze, ampak v linuxu
noce delat (/dev/hda je CDROM, /dev/hd[bcd] pa pravi, da ni nic). Ce ima
kdo bolj izkusnje s taksnimi platami, bi ga lepo prosil, da mi pove, kaj
je to zaena zadeva & kaj storiti.

Lep pozdrav,
Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist