[LUGOS ] Fwd: Predstavitev Kylix -> Marand | kaj naj LUGOS tam predava ?

Andraz Tori andraz.tori1 na guest.arnes.si
Pon Mar 12 13:19:37 CET 2001

Na 12 Mar 2001 09:42:07 +0100, je Rok Krulec zapisal:

> Jasno. Kokr si lahko jst predstavljam, bo klyx compiler za object pascal.
> Da bi clovek programiral v X okolju si bo definitivno mogu zbrat en GUI
> library aka GNOME, KDE in nevemkajseobstaja.

ne... ne drzi
Borland je razvil svojo crossplatform knjiznico, ki kot backend
uporablja qt (in morda gtk, a se nisem vidu nikjer)
... fundation class se imenuje CLX in je neznansko podoben VCL (Visual
Component Library) od delphija, kar pomeni da naj bi bilo portanje
dephijevskih aplikacij na linux piece of cake

> Kaj od tega bo po defaultu v Klyxu, ce bo sploh kaj (samo Xlib menda ja ne).
> Ce ne bo nic bi me prav zanimal pogled kaksnega struckota na pravilno
> izbiro libraryev za programiranje v Xsih. A obstaja kaksen lib, ki pol
> dela se kje drugje ? Win32,ostali U*Xi ?

kot sem rekel, Kylix bo fural CLX
pod njem pa so pred casom obljubljali podporo tako za gtk kot qt, vendar
za gtk se nisem vidu screenshotov in ga v zadnjem casu tudi nikjer ne
omenjajo

LEp Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist