[ LUGOS ] Re: [ LUGOS ] Remote X odjemalci

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Čet Mar 22 13:00:05 CET 2001

On Thursday 22 March 2001 12:07, you wrote:

> Kako je z varnostjo, če se na linux strežnik dostopa z WinXY
> s programi tipa MI/X in X-Win32?  Tako uporabnik vidi pred
> seboj enako sliko, kot če bi sedel za linux mašino.

"varnostjo" hehe.

> Vpiše username in password, potem pa ... ?  Je prenos vsaj teh
> podatkov med strežnikon in (win) odjemalcem kako kriptiran?

Ne, vsaj po defaultu ne. Se pa da vse to uredit s kaksnim tunnelingom X
povezave cez SSH.

X je sicer cisto lep protokol, z vidika varnosti pa je z njim en velik kriz.

Borut
borut.mrak na ijs.si
"The whole world is about three drinks behind."
                                            -- Humphrey Bogart

Dodatne informacije o seznamu Starilist