[ LUGOS ] Kako se vam je zdel KyLIX ?

Primoz Gabrijelcic gabr na 17slon.com
Čet Mar 22 12:08:56 CET 2001

> Predstavitev ni bila ravno na visoki ravni, dvigovala sta jo gospoda iz
> Borlanda.

Ti pa se nisi bil na dosti Marandovih predstavitvah :-)

Na kratko - gospoda obicajno zastopata Borland v vzhodni Evropi. Ludovic
vedno samo lapa in ce ga kaj vprasas vse obljubi in nic naredi, Raim al' kaj
je ze ta drugi pa sicer pozna vse Borlandove produkte, ampak zelo povrsno -
pred ?dvemi? leti je prav krasno zmrcvaril predstavitev AppServerja (al'
AppCentra al' kaj je ze tisto cudo od J2EE managementa) in JBuilderja - nic
mu ni delalo.

> Drugace orodje izgleda impresivno, zanima me le stabilnost, bugs in kako
> bo s popravki (hitrost le teh).

Stabilnost: tkotko. IDE se obcasno sesuje. Problemi z bazami (dela samo z
eno verzijo MySQL (3.22.32), z vsemi drugimi se sesuje, DB2 support je menda
zanic (po besedah edinega tipa ki se ukvarja s to kombinacijo in se kaj
napise na newsgrupe), komponente imajo kar nekaj bugov (do tako osnovnih da
se vcasih ne da nastaviti pravilnega Tab zaporedja).

Popraviki bodo ko bodo. Borland je sicer dal FreeCLX na sourceforge
(http://sourceforge.net/projects/freeclx/) ampak patchev tam se ni. Se pa
popravki pojavljajo v newsgrupah - popravis sorse na svoji masini pa je.

Najvecje tezave bodo, vsaj tako je videti, z deploymentom - tipicni Linux
problemi na kvadrat, se bojim. K. uporablja posebej prirejen QT (minus nekaj
bugov; popravke je menda Trolltech ze vgradil v standard release) in ce imas
na masini ze instaliran QT in je ta v lib pathu pred Kylixovim se vcasih
programi sesuvajo. Ergo lahko pricakujes, da bos moral pogosto zraven nekaj
100 K programa instalirati se K. QT in se kaksno Kylixovo deljeno knjiznjico
(nekaj MB). Sploh lahko pricakujes, da executable, ki ga odneses na masino
brez K., ne bo delal (kar je rekel oni kljukec na predstavitvi, da programi
kar delajo, je navadna laz). Marsicesa (dbExpress je tipicni primer) se *ne
da* staticno linkat v aplikacijo. Pa recimo ce je na ciljni masini star
glibc tudi ne bo delalo in bos moral se tega dati zraven.

Jaz sem recimo danes poskusil narediti Apache CGI-BIN (hello world, natancno
tako, kot ga je naredil tip na predstavitvi), potem sem zlozil executable na
LinuxWebHost, ki zagotovo nima Kylixa in ima cisto mozno tudi star glibc
(nimam telnet dostopa in ne vem) in seveda ni delal.

Primoz
(ki se sicer zelo zanima za Kylix in spremlja njegov razvoj, a o Linuxu ne
ve kaj dosti in mu morate zato oprostiti, ce kaksno pihne)

Dodatne informacije o seznamu Starilist