[LUGOS ] Re: [ LUGOS ] kernel 2.4.2

Darko Koruga darko.koruga na hermes.si
Pon Mar 12 07:52:15 CET 2001

On Sat, 10 Mar 2001 09:39:12 +0100 (NFT) Jurij Rescic <jure na gemini.ntftex.uni-lj.si> wrote:

> Za SuSE 7.0 dobiš neke popravke za SB PCI 128 (5880 čip).  Jaz sem ga
> našel na njihovi nemški support strani (ne pa tudi na angleški!).  Sicer
> pa je podpora za 5880 vključena v 2.4.2 kernelu in meni ta kartica dela
> OK (sicer ne na SuSE, pač pa na RH) tudi z novim kernelom.

Zdravo,

SB PCI 128 uporablja med drugim ac97_codec module in v le-tem je majhen
bug ki ti lahko povzroci kernel oops, odvisno od mixerja ki ga uporabljas.
Popravek sem ze poslal in ga je Alan Cox vkljucil v svoje kernel tam nekje
v 2.4.1-ac10, Linus ga pa se ni dal v main kernel tree.
Samo toliko v vednost, ce ti zadeva ne dela cisto tako kot je treba.

Lp,
         Darko

Dodatne informacije o seznamu Starilist