[ LUGOS ] rh 7.0 in parodija na isdn - jok

Roman Lustrik roman.lustrik na guest.arnes.si
Sre Mar 21 20:56:32 CET 2001

mimo grede jst sm ta teden nalozu linuxa(rh 7.0) in mi je kr usec. na zalost nimam pojma kam kej spada zato:

ma kdo mogoce extern 3com/usr(anje)  isdn pro ta modem
jst probavam ta verdaman isdn zrihtat pa mi nekak ne rata
ma kdo mogoce kksn isdnfakju za morone?

aja mam tud se en sound blaster na mami plati. sndconfig mi ga detekta kot
and i quote : "VIA Techonoglies:VT82C686 [Apollo Super AC97/Audio"
nker pa ne morm settingsov za i/o nastimat pa irq... help? kksn HOWTO k to obravnava kot material za rookije?

ok problem s tiskalnikom pa naslednjic ;)

Dodatne informacije o seznamu Starilist