[ LUGOS ] IP logging

Nejc Skoberne nejc.skoberne na guest.arnes.si
Tor Mar 20 09:34:37 CET 2001

Zdravo!

Nekoc sem ze pisal zaradi tega, ampak nisem se nasel resitve. Imam Linux
streznik, ki deluje kot router za ostale Win masine v mrezi. Rad bi
logiral vse dostope ostalih racunalnikov v mrezi do zunanjih
IPjev... torej gre za nekaksen 'nadzor' kaj pocenjajo uporabniki, oziroma
kjer brskajo po netu. Poskusil sem ze iplog, ki tega ne pocne, poskusil
sem ippl, ki tudi ne pocne tega, poskusil sem turfkeeper, ki se sesuje po
1 minuti delovanje, poskusil sem se en real-time connection
viewer... vendar mi ne pomaga, ker zelim imeti vse konekcije lepo logirane
(tam je moznost samo na vsako minuto). Torej zelim, da bi se logiralo
tisto, kar dobim ce napisem ipchains -L -M. Vse maskarirane TCP
konekcije. S cim to nardim?

Nejc Skoberne
Grajska 5
5220 Tolmin