[ LUGOS ] voodoo3

Slavko (E-mail) SlavkoBobek na email.si
Sre Mar 21 20:49:25 CET 2001

> zivjo,
>
> a je mel ze kdo tezave z Voodoo3 AGP 16mb TV Out in sicer v linuxu dela, v
winsih (rabm za quake :) pa stekne takoj k se zloudajo oz. po nekaj minutah.

> Driverje sem probal vse, tud directx use verzije kr je mozno... skoz isto.
>
> p.s. mogoce je to mal win oriented vprasanje samo zanima me zakaj mi v
linuxu kr dela (2.4, agp support + dfx driver za voodooje), winsi pa krneki
(clovek bi pricakoval obratno?)

Jaz sem pri znancu instaliral model 3500 na plato QDI BX1S, pa je bil
podoben problem. Windowsi so zmrznali po max 30 sec, tud ce nisi nic
pritisnil. Vzrok je, da kartica verjetno pobere vec stroma, kot je po
specifikaciji (tud servis ni nasel resitve). Baje se to pojavlja samo v
kombinaciji z dolocenimi platami. Znanec je potem doplacal še cca 10k SIT za
boljši model in Quake je delal v vsej svoji velicini. Ce pri tebi pod
Linux-om dela je to malo cudno vendar probi kartico na kaki drugi plati. Ce
ti tam dela potem je vzrok prej omenjena kombinacija.

LP Slavko

Dodatne informacije o seznamu Starilist