[ LUGOS ] ppp server routing

Bostjan Mercun bostjan na impresija.com
Čet Mar 15 11:13:10 CET 2001

Zivjo

rok wrote:

> sm preveril routing tabelo. ugotovil sem da je bila postavljena routa
> Destination     Gateway         Genmask         Flags Metric Ref    Use Iface
> client-ip       0.0.0.0         255.255.255.255 UH    0      0        0 ppp0
> ceprav v tistem casu se ni delovala povezava na ppp. mislim da je prej
> delovalain sklepam da je bli na grd nacin koncana. no. stvar sm manualno
> zbrisal iz routing tabele (route del -host client-ip) zdej pa stvar dela.
> to je zacasna resitev. rad bi kaksno bolj stalno ampak cron v stilu
> (poglej vsako minuto ce je zalaufan pppd na ttyS0 ali ttyS1 in preveri
> [...]

Verjetno je bolje, da nastudiras pppd, ker ti bo ta naceloma znal vse
route postavit. Ce ne, potem verjetno lahko uporabis ip-up in ip-down in
v teh dveh skriptah rocno postavljas route, ce bo kaj pomagalo. Resitve
s cronom, ki na nekaj casa popravlja zamoceno sigurno niso v redu.

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist