[ LUGOS ] 10/100Mbit net

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Mar 5 11:19:04 CET 2001

Howdy!

On Mon, 5 Mar 2001, Jurij Rescic wrote:

> Kako se nastavi mrežno kartico, da dela na 10 oziroma
> 100 Mbit/s?  Opazil sem, da občasno prihaja do kolizij.

Kolizije so cisto normalna stvar, kadar kartica dela v half-duplex nacinu
(ne glede na hitrost).

Obicajno so driverji za mrezne kartice dovolj spodobni, da se dogovorijo z
drugim koncem UTP kabla (hub, switch, mrezka, ...) o nastavitvah (hitrost,
duplex, ...). Obicajno je forsiranje dolocenih nastavitev
kontraproduktivno. Denimo, forsiranje v full-duplex (pri tem nacinu
kolizij po definiciji ni) na povezavi, kjer drugi konec tega ne podpira
(denimo hub-i in starejsi switch-i) povzroci dramaticen padec hitrosti
prenosa.

On Mon, 5 Mar 2001, Borut Mrak wrote:

> To je cisto OK. Driver za 3c59x in 3c90x je isti.

Ne, sploh ne. 3c59x podpira Vortex (3c597, 3c592), Boomerang (3c900,
3c905, 3c905B) in Tornado (3c905C, 3c905CX, ..., menda tudi 3c577) in ga
je napisal Donald Becker (guru linux networkinga). 3c90x podpira le
novejse kartice (3c900 in naprej) ter je delo 3com-a. Je nekaj manj
stestiran, ne deluje na platformah != i386, ...

Peace!
  Mkx