[ LUGOS ] Dodatni paralel port

Janez Trenz janez.trenz na bigfoot.com
Čet Mar 15 00:23:03 CET 2001

Tadej Slemc wrote:

> Zivjo ...
> Postavljen imam en Samba server na katerega imam zaenkrat obesena dva
> printerja . .in sicer enega na onboard Parallel port, enega pa kar na
> Hercules grafikuljo (8-bit ISA :> ).Ker mi je zmanjkalo ISA slotov sem se
> moral posluziti PCI kartice z dodatnim parallel portom, da bom obesil se
> tretji printer.
> Kupil sem NetMos Nm9705CV
> Problem pa je sledec:
>
> naredim naslednje:
>
> insmod parport
> insmod parport_pc io=0x378,0x3bf,0xa800 irq=7,auto,auto
> [...]

ali je res io adresa 0xa800? to je pomoje samo io za pci config. Sam
nisem nikoli uporabil te kartice, mislim da je bila neka Lava pci
kartica, ki pa je imela poleg pci adrese lpt na standardni adresi 0x278
(LPT2 v DOSpeak).
insmod parport_pc io=0x378,0x3bf,0x278 irq=7,auto,auto

Janez

PS. Ne dajem nobenih garancij ;)

Dodatne informacije o seznamu Starilist