[LUGOS ] Re: [ LUGOS ] X terminal

Tilen Kranjc Tilen.Kranjc na guest.arnes.si
Sob Mar 10 23:27:51 CET 2001

Ce hoces usposobit terminale preko mreze si poglej www.ltsp.org. Ubistvu tuki rabs sam drajver za mrezo na disketi in
potem ti vse naredi preko mreze. Lahko poganjas tudi x-e. Jst sem to doma usposobil in mi lepo dela na 486/40 z 8 MB
spomina.

LP, tilko

Dodatne informacije o seznamu Starilist