[ LUGOS ] tezave s telnetom

Jure Mercun jure.mercun na guest.arnes.si
Ned Mar 4 21:31:51 CET 2001

On Sun, Mar 04, 2001 at 04:04:01PM +0100, Metod Kozelj wrote:
> Howdy!
> A ti cisto resno pricakujes, da bo kanin.arnes.si(=193.2.1.66) znal
> resolvati tvoje privatne domene in IP stevilke? Ce hoces postaviti in
> uporabljati privatno omrezje, potem moras postaviti lasten DNS server.

Ocitno se ne razumemo cist...
Vem, da ne bo vedu kanin nc o tem in tega tut ne pricakujem. In tut, ce dolocim
vsem masinam domeno arnes.si ne bo nc boljs, samo na potem ne bo pomensko imela
veze z naso lokalno mrezo.

Ta domena "obstaja" zato, ker jo pac masine eno domeno hocejo. In vsakic ko se
to domeno uporabi (=skoraj nikoli), je isto ime h /etc/hosts file-u. In ce
mene vprasas, tole vse skupaj nima veze. Ker je isto, ce napisem gustav al pa
gustav.mercun.si, pa sta oba v /etc/hosts ane? in ker je v /etc/nsswitch.conf
napisano "hosts:	files dns", request do arnesovga dnsja sploh pridet
ne bi smel ane?

Sem pa medtem ko sem pisal tale mail opazil nekaj drugega.
Del /etc/hosts:

192.168.0.2     gustav.mercun.si        gustav  mmx.mercun.si   mmx

Iz dolocenih razlogov ima pac dve imeni, to tukaj ni vazno. Vazno pa je to,
da mmx.* dela takoj, gustav.* pa s timeoutom, kar pomojem ovrze tvojo teorijo
o domeni mercun.si in nameserverju kanin.arnes.si.

No sedaj pa imam novo vprasanje: katera razlika je tako pomembna pri sid-u in
katera podobnost je bila tako pomembna pri slink-u?

Upam, da se razumemo...

Lp, Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist