[ LUGOS ] tezave s telnetom

Jure Mercun jure.mercun na guest.arnes.si
Ned Mar 4 21:16:34 CET 2001

On Sun, Mar 04, 2001 at 03:39:07PM +0100, BostjanTursic wrote:
> Morda bi blo pametno pogledat
> /etc/nsswitch.conf

hosts:          files dns
networks:       files

To je pomojem v redu ane?

Pozabil sem omeniti, da se mi je, preden se je pri spremembi datuma
rebootal X srever, tudi s hostname-om takoj povezal. Potem pa sem popravil
detum in se je X server rebootal. Ko sem po tem se enkrat poskusil, je pa
spet cakal.

Sicer pa glede teh datumov: Vsak dan, ko prizgem racunalnik, moram na novo
nastaviti datum in cas, ker ga masina sproti pozablja. Ponavadi fali za manj
kot 24h, takrat pa me en teden ni bilo doma, zato sem moral tudi datum
popraviti za 1 teden. Ali ga lahko to stalno spreminjanje datuma moti tudi
pri teh reslovih?

Ponavadi to opravim tako, da ko hocem na net, se telnetam na drugo masino
in medtem ko telnet sanja, se jaz na tej masini su-jam in pozenem date.
Tako da pred telnetom masina ze nekaj casa tece brez spremembe casa/datuma,
pa ceprav z napacnima.

Ali ima lahko razlika v casih med obema masinama kakersen koli vpliv na to?
Po mojem mnenju ne, ampak moje me tu se ni pripeljalo dalec...

Hvala...

Lp, Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist