[ LUGOS ] editor brez save-as

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Ned Mar 4 16:01:34 CET 2001

Howdy!

On Sun, 4 Mar 2001, Jure Mercun wrote:

> Ja, to razlozi probleme s skrpitami. Samo jaz sem napisal tudi C programcek
> za to. Bil je res sestavljen le iz nekaj system() klicev. man system rece,
> da pozene /bin/sh -c command. Ampak ce program tece kot root, bi moral tudi
> shell (in komando) pognat kot root ane? Vendar je ucinek isti, kot pri
> skriptah.

V C-ju se s tem nisem ne vem kako ubadal. Vem, da mi je vedno vse stvari
'straight from C' naredil v imenu suid userja. Kako pa je s system klici
pa ne vem.

Drugace pa obstajata dve stvari: EUID (Effective UID) in UID. Najbrz pri
suid programih program sam tece z EUID=<suid UID> in UID=<real UID>. In
cisto mozno je, da je system klic tak, da zazene stvari z EUID=UID. In jaz
bi temu rekel feature, vsaj z varnostnega stalisca.

Peace!
  Mkx