[ LUGOS ] mySQL in ODBC

kreit kreit na siol.net
Sre Mar 21 09:51:33 CET 2001

"Uros Gaber, PowerCom d.n.o." wrote:

> Zivjo!
>
> Jaz imam kar veliko opravka z mySQL bazami in moram ti reci, da ce zelis
> le-te uporabljati v winsuxih je to mozno samo preko dolocenega serverja -
> ker mySQL baza ima drugacno strukturo kot recimo .mdb (access) - ce pogledas
> na server je za vsak database narejen direktorij pod tem direktorijem pa
> posamezne datoteke za posamezne tabele...
> Tako da na zalost brez povezave na server ne gre...

Hmm... poglej npr. dBase, kjer imas tudi posamezne datoteke za tabele.
Pa gre
ker je nekdo napisal driver. Se strinjam, da mySQL ni napisan za ta
namen,
ampak poglej npr. foxpro, paradox itd... V bistvu sem iskal nekaj v tem
stilu
in pa free seveda, da lahko moj progy talam desktop userjem, ki pa
seveda
ne bodo laufali serverja samo zaradi tega...

--
LP!

Ljubo Brglez

Dodatne informacije o seznamu Starilist