[ LUGOS ] kmail 1.2 (za KDE 2.1)

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Čet Mar 29 23:28:03 CEST 2001

On Thursday 29 March 2001 23:14, you wrote:
> zdravo
> imam problem s kmailom. odstranil sem kde1, nalozil kde2, bp. kmail
> fino lepo prebere posto s pop streznika, ce hocem posiljat, se vse
> lepo zmeni s SMTPjem, napise "prenasam sporocilo" in tako ostane,
> dokler ne dam kill! na kmail.kde.org sem preveril za kaksne patche
> ampak ni nic. je imel se kdo pobleme s tem??

Kaj ti pa pravi postni streznik? Meni kmail prav lepo dela. Pravzaprav sem ta
mail poslal z njim. Ceprav ce je do zdaj delalo...cudno.

Borut
borut.mrak na ijs.si
Do you feel different in those days? Everybody is looking at you? Use Linux!
It is ultra soft and flexible. You will notice the difference at once!

Dodatne informacije o seznamu Starilist