[ LUGOS ] Debian FTP

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Čet Mar 29 13:20:53 CEST 2001

On Wednesday 28 March 2001 21:36, you wrote:
> Imam DEBIAN kernel 2.0.36,
> ne morem najti konfiguracijskega fajla  za nastavitev
> FTP-ja, tako da bo lahko samo anonymous prisel na server, ter da
> bo na razpolago samo pub direktorij.

1. Ce imas kernel 2.0.36 pomeni, da imas Debian, ki je vsaj eno verzijo za
trenutno stabilno (2.2). Predlagam, da zadevo nadgradis. Vse skupaj je zelo
enostavno in sem naredil na vec masinah brez tezav. Celo brez izpada
delovanja celotne masine.

> Server javi !!
> FTP server (Version 6.2/OpenBSD/Linux-0.10) ready

Potem si pa preberi man in.ftpd. Preden odpiras masino neznancem ti
priporocam, da si preberes kaksen Linux System Administration Guide pa se kar
nekaj je teh dokumentov, ki te bojo nekoliko seznanili s tem, kaj in kako
narediti, da ti ne bo prvi script kiddie, ki bo tvojo masino zavohal, tudi
vdrl vanjo. Do takrat pa raje ne odpiraj nicesar. S tem ftpd-jem, ki ga imas,
in omogocenim anonymous dostopom, ti lahko vsakdo spravi server na kolena
(pred par tedni so na Bugtraq-u objavili, da obstaja "bug" v kar nekaj ftp
serverjih, zaradi katerega ftpd pokonzumira ves RAM in procesorski cas, ki je
na voljo. Preverjeno deluje)

Borut
borut.mrak na ijs.si
"Walking on water and developing software from a specification are easy
if both are frozen."
                 -- Edward V. Berard, "Life-Cycle Approaches"

Dodatne informacije o seznamu Starilist