[ LUGOS ] SMTP autorizacija

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Tor Jan 9 09:59:27 CET 2001

On Tue, Jan 09, 2001 at 09:24:02AM +0100, Tomaz Borstnar wrote:
> potem to dela avtomaticno. Pravi ISP bi lahko te stvari aktiviral ze ob
> priklopu na vstopno tocko in s tem preprecil tudi zlorabe IP stevilk.

Kaksne zlorabe?

Meni se zdi, da je smtp auth za ISP-ja prakticno neuporaben.
Ce je nekdo na tvojem dialupu/kablu/adsl/wireless/whatever
pac lahko uporablja tvoj streznik za posiljanje poste. Ce ni,
potem ga pac ne more (sme).

Mogoce je zadeva uporabna za kaksno firmo, katere zaposleni
vcasih posiljajo posto od drugje...ampak ce imas dostop do
Interneta imas tudi dostop do smtp streznika nekega ISP-ja...
I guess. In ce nekdo dela od doma uporablja ponavadi kaksen VPN,
tako da je smtp auth spet nepotreben.

Mogoce sem pa spet premalo spal in zato ne vidim bistva.

Borut
borut.mrak na ijs.si
"If it is incompetence, then it isn't just confined to us."
-- Paul Leach, Microsoft Corporation

Dodatne informacije o seznamu Starilist