[ LUGOS ] DHCP

Jure Koren jure na kiss.uni-lj.si
Tor Jan 23 13:13:17 CET 2001

On Tue, Jan 23, 2001 at 01:06:44PM +0100, Sergej Godina wrote:
> Rad bi izvedel, kateri strezniki na mojem LAN-u servirajo ip naslove po
> DHCP protokolu. Problem je v tem, da dobijo vcasih net naprave naslove,
> ki niso predvideni zanje. Torej, kako najlazje priti do zeljenih
> rezultatov.  Po moznosti ce se da brez direktnega skeniranja DHCP porta
> po vseh ip stevilkah.

Poskusis lahko takole:

dhclient -d eth0

namesto eth0 seveda vpises napravo, ki vidi tvoje omrezje. Program bo
izpisal, od koga vse je dobil odgovore, ti pa bos imel spisek DHCP
streznikov :)

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure na kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer

Dodatne informacije o seznamu Starilist