[ LUGOS ] /proc/meminfo

Rok Krulec Rok.Krulec na acm.org
Sre Jan 17 10:12:12 CET 2001

Hi,

/proc/meminfo pravi naslednje

        total:    used:    free:  shared: buffers:  cached:
Mem:  264273920 258621440  5652480 109375488 46436352 134475776
Swap: 133115904  1130496 131985408
MemTotal:    258080 kB
MemFree:       5520 kB
MemShared:   106812 kB
Buffers:      45348 kB
Cached:      131324 kB
SwapTotal:   129996 kB
SwapFree:    128892 kB

Katero spremenljivko moram opazovati, da bom zares vedel kako je s
spominom racunalnika. Meni se zdi najbolj merodajen parameter Swap:used,
ker ko enkrat zacne swapat pomeni naceloma da mu je pageov na fizicnem
RAMu zmanjkalo.

Prosim za kaksen hint, ki ka je mogoce kdo z izkusnjami pridobil.

Rok Krulec

P.S.: Zadnje case sprasujem bolj gluposti, ker sem za kaksno leto in pol
odlozil Linux in administriranje in delal projekte na drugih podrocjih.
Zdej pa spet viham rokave :), da se uigram.

Portoroz, 17.01.2001 @ 10:01

Dodatne informacije o seznamu Starilist