[ LUGOS ] Qmail vs. Postfix

Rok Krulec Rok.Krulec na acm.org
Sre Jan 24 23:34:30 CET 2001

On Wed, 24 Jan 2001, Uro Gruber wrote:
> Mal cincam med postfixom ja qmailom. Me pa prej zanima vaše mnenje. Pa
> Kaj bi želel zvedet. Slabosti in Odličnosti oz nekakšno primerjavo.

qmail uporabljam zato ker sem picajzl in rad raziskujem tako da berem C
source. qmail uporabljam zato, ker mi je bolj vsec, da je namesto
configure skripte napisan README. qmail uporabljam zato ker sem paranoid
kar se tice varnosti. qmail uporabljam zato ker sem porabu 2 meseca da sem
skuzu konfiguriranje in si napravu POP3 toaster in zdej vem kako deluje in
ne vidim razloga, da bi zamenjal mailer.

Zakljucek:
Ce bi bil pameten bi uporabil postfix in bi za vse porabil veliko manj casa
p	@t;
.

Ampak potem to nebi bil jaz.

Rok Krulec