[ LUGOS ] varen ftpd

Jure Koren jure na kiss.uni-lj.si
Tor Jan 23 12:58:33 CET 2001

On Tue, Jan 23, 2001 at 12:13:35PM +0100, kreit wrote:
> V dokumentaciji NIC NE PISE.

Velikost datotek prica drugace.

> Saj nisem rekel, da mora takoj zdaj v tem trenutku it in resinstalirat
> pakete. To je samo za primer, ko mu takstni "strokovnjaki" kot ti,
> ne bi znali pomagati.

Jaz vem, kaj je bilo narobe, ampak sele zdaj. On bi pac moral prej
omeniti (ker smo ze pozabili da je pred tednom naredil system-wide
chown oracle) da je napravil chown, kar seveda zbrise suid bit.

> Ze vredu. Ko bo tebi to delalo, na dan z resitvijo.

Hint: PAM
Se en hint: Nobene potrebe ni, da je PAM system-wide, ali pa da
na sistemu obstaja samo en PAM.

Ce ti tudi to ne zadosca: "Use the source, Luke!"

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure na kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer

Dodatne informacije o seznamu Starilist