[ LUGOS ] Stallman se ne da > LUGOS-BLA

Andra` Tori andraz.tori1 na guest.arnes.si
Sob Jan 13 13:54:12 CET 2001

On Fri, 12 Jan 2001, moderator LUGOS-list wrote:

> mv Subject /mnt/garbage/LUGOS-BLA

> pa

V bsitvu ... moderator, ampak mislim da gre tule cisto za stvari drustva,
tako da niti ni tako napacna lista... stvar je res, kako se predstavljamo
v javnosti, ali imamo 'aktivno' oglasevanje, in tudi, ali vsaj zaveden
linuxac pomaga pri tem da imamo o linuxu cimboljso sliko..

torej to ni za bla... edino morda za -org, samo ker bi (po mojem) morali
na te zadeve opozarjati vsi zavedni uporabniki, sem postal tudi v
lugos-list.
Podoba lugosa in linuxa v javnosti je nekaj za kar moramo skbeti, kot je
lepo povedal Blaz :)

vprsanje je seveda kako...

Lep Pozdrav
Andraz Tori