[ LUGOS ] reiserfs

rok.papez na kiss.uni-lj.si rok.papez na kiss.uni-lj.si
Čet Jan 4 15:27:26 CET 2001

Zivjo!

On Wed, 03 Jan 2001, Branko F. Gračner wrote:

> ker je že nekdo omenil reiserfs, bi vprašal, če ga je že kdo uporabil
> na *težko obremenjeni* produkcijski mašini ter kako se obnese glede
> zanesljivosti. o reiserju sem bral na homepagu, da je nekaj hitrejši
> od ext2, a to niti ni pomembno, če rabiš *zanesljiv* sistem.
>
> že kdo kaj takega poskusil?

Kolega z RAIDom na 4x diskih pravi, da je obcutno
hitrejsi od ext2 in da mu po uporabi reset tipke zadeve ni potrebno
fsckjati.
Glede ne ta, da ga SUSE ze kar nekaj casa prilaga svoji distribuciji
in da se k njegovi vkljucitvi v kernel nagiba tudi Linus bi rekel, da
je  ze dovolj zanesljiv. Ce pa je tudi dovolj zanesljiv zate, bos moral
pa zal sam ugotoviti :-); dejstvo je, da je precej mlajsi fs od ext2 in
VELIKO manj stestiran kar se tice vsakodnevne uporabe.

--
best regards,
Rok Papez.

Dodatne informacije o seznamu Starilist