[ LUGOS ] varen ftpd

kreit kreit na siol.net
Tor Jan 23 11:07:23 CET 2001

"Uroš Gruber" wrote:

> Hojla,

> Kako je pa kaj s ProFTPdjem proti recimo ncFTPd ali Wu-FTPd

V ncFTPd imas lahko virtualne userje kar v navadni datoteki, zato sploh
ne
rabis baze. To se mi zdi kar OK, verjetno ga bom kupil, ker mnogi
pravijo
ga je NAJ, licenca za 50 userjev je 99$. ProFTPd je pa tudi kar OK, samo
za avtentikacijo iz postgresa jim ni dosti mar...

--
LP,

Ljubo Brglez

Dodatne informacije o seznamu Starilist