[ LUGOS ] SMTP autorizacija

tJaZy rachek na kibla.org
Pon Jan 8 19:47:02 CET 2001

On Mon, 8 Jan 2001, Robert Ludvik wrote:
> ena od varijant je POP-before-SMTP. meni na Postfixu dela ok, sam
> userje moras navaditi, da posto najprej preberejo, preden hocejo
> posiljat preko tega SMTPja.
Tako je,POP-before-SMTP je "kar vredu" ... pri SMPT avtorizaciji lahko
naletis na to,da kaksen uporabnik uporablja toliko starega klienta,da ne
podpira SMTP avtorizacije. Prav tako si bodo morali vsi uporabniki
streznika vpisati novo nastavitev,ce jih ni dosti,potem je to zate OK,ker
jim bos najverjetneje moral nuditi podporo. :>) Ce bi kaksen ISP to
uvedel,bi pa najverjetneje propadel. Pri POP-before-SMTP pa kot je Robert
napisal,moras uporabnike navadit da posto najprej preberejo. Ce hoces
to,si poglej WOTS na freshmeatu.

LeP PoZdRaV,
GrdiRaceK