[ LUGOS ] Grozljivka (500 Internal Server Error)

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Sre Jan 10 12:17:44 CET 2001

On Wed, Jan 10, 2001 at 11:56:32AM +0100, Borut Mrak wrote:
> Anyway, stvar je, da mi skripta izpise Content-type, kar bi moralo bit za
> webserver dovolj. Vsaj v command line-u nikoli ne crkne.

Zdaj sem (tepec) probal se na drugi masini (prakticno nemodificiran
httpd.conf), kjer zadeva dela. Vedno. Brez izjeme.

Zdaj vsaj vem, da ni napaka v moji kodi. Ampak v moji konfiguracijski
datoteki.

Nisem prevec srecen :\ Verjetno se bom se kaj oglasil z enim httpd.conf.

Borut
borut.mrak na ijs.si
Todays assembler command : EXOP Execute Operator

Dodatne informacije o seznamu Starilist