[ LUGOS ] telnet prijava

Simon Tomazic simon na aborigin.net
Sob Jan 13 00:54:50 CET 2001

Friday, January 12, 2001, 1:15:10 PM, you wrote:
> [...]

> Če imaš recimo nameščen secure shell ali open ssh, potem lahko s secure copy
> pobereš ta IP iz datoteke iz Linuxa popolnoma brez problema in varno. Celo za w$
> imas pscp.exe, ki deluje v dosovskem oknu, tako da lahko imas .bat skripto,
> pscp.exe pa kot argument sprejme tudi password.
> Lahko pa si narediš account brez passworda pa se s telnetom prijavis kot:
> telnet -a -l user masina, tam pa namesto lupine das kaj si pac zelis in potem
> output loviš kjer ga pač rabiš. Amapak varnost je potem vprašljiva ...

> Če pa bi napisal zakaj to rabiš, pa bi dobil tudi bolj konkreten odgovor.

Fino bi bilo ce bi bil router postavljen n aLinux masini. Imam ZyXEL
ISDN router. Jaz se na ta router lahko prijavim preko telneta ni
userja vprasa samo za geslo. In pol ko skaces malo pomenijih gor in
dol prides do IPja.

Tako Slavkotova ideja tudi ni slaba, vendar ce streznik ne dela jaz ne
morem prebrat IPja. Z Linux streznikom pobiram posto iz ISPjevga mail
streznika, za to ne rabim IPja. Ce pa hocem posiljat posto pa rabim
svoj IP.

--
LP

 Simon