[ LUGOS ] 10/100 PCI NIC

Damir Cifer damir.cifer na kiss.uni-lj.si
Tor Jan 2 22:22:55 CET 2001

Hoj!

Glede na to, da mi je dokončno počil pisker z mojo trenutno mrežno
(Compex RL2000A), ki ji mirne duše uspe nabiti load na 95-100% na
sistemu, ki ni preveč bogi ;-) rabim nasvet katero mrežno (10/100, PCI)
naj kupim. V trenutem ožjem izboru so (vse podprte pod Linuxom):

- C-NET PRO120  - bazira na Macronixovem čipu 98715 (work-alike z
Digital
Tulip čipom, dela s tulip modulom).
- C-NET PRO200WL - bazira na DawiComovem 9802 čipu (modul dmfe)
- D-LINK DTX FE-530 - dela z via-rhine modulom.

Glede na to, da Borut Vrag zadnje čase med cenenimi mrežnimi karticami
zelo hvali RealTek 8139 kompatibilna čudesa bi me zanimalo kje bi se
dalo dobiti kako kartico omenjene pasme (lahko v private, da ne bo
'reklama') in kako se obnaša v primerjavi z zgoraj navedenimi (to cut
the long story short - katero priporočate?).

lp, Damir.

PS: Odgovore lahko v LUGOS-BLA :)
--
Mission Control, please be informed, there is a Santa Claus.
(Commander James Lovell, 1968 after coming around the far side of the

Dodatne informacije o seznamu Starilist