[ LUGOS ] KDE2 in Latin2 fonti

Gregor Zor? gregor.zorc na email.si
Pon Jan 8 12:17:58 CET 2001

Problem ni v tipkovnici, saj sem ugotovil, da če uporabljam datoteko
/usr/lib/X11/xkb/symbols/si, potem ne delajo tipke s šumniki, če pa je ni, in
je nastavitev v XF86Config "si", potem v X programih (lyx, netscape,..)
šuminki delajo brez težav, v kde pa ne.

V KDE2 pa nekje so šumniki, nekje pa jih ni, nekje na pol.

Dodatne informacije o seznamu Starilist