[ LUGOS ] Kako majhne stvari razveselijo cloveka

Andra` Tori andraz.tori1 na guest.arnes.si
Ned Jan 7 20:49:24 CET 2001

Ok tole, da ne bo pomote, ni komercialni oglas, samo kopija stvari, ki sem
jo prebral v sobotnem delu, upam da me moderator ne bo okregal, ampak
vseeno se mi zdi zelo on-topic, gre pa takole:
Oglas v Delu, stran 12, desno zgoraj:

"Oddelek za informatko na Loteriji Slovenije, d.d.
isce 2 nova sodelavca z znanjem:
MS Windows, Linux, Informix in C, C++
Ponudbe z zivljenjepisom in
dosedanjimi izkusnjami posljite na:
"

ob tem je v ozadju se ful lepo napisan "MS Windows" in z enako velikimi
crkami tudi "Linux"...
torej
A kdo slucajno ve cemu na Loteriji Slovenije uporabljajo linux/ga
nameravajo?

A bi bilo pametno da Lugos zacne delati nekaksen seznam podjetij, ki
uporabljajo linux, saj bi bil tak seznam zelo koristen v 'marketinske'
namene...

Baje, da tudi na Delu uporabljajo to zadevscino imenovano
Linux, ampak to so nepotrjene informacije... :)

Hmm no zdaj samo cakam da bodo iz taksnih oglasov izginile besede na W :)

aja, pa oprostite za cross posting, ampak nisem vedu kam bi poslal, ker bi
rad da cimvec ljudi prebere

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist