[ LUGOS ] HylaFax send problems

j j na aufbix.org
Sob Jan 27 16:43:03 CET 2001

> Kot lahko vidim podpira tudi 2.0, ki jo uporabljam.
>Tako da tu ne sme biti problema.

<b>"ne sme"</b> :-)

>"Ksizlih"? Kaj je to? Kako se pravilno napise? :>

Zyxel => rumblerumble > XyZel

9 let nazaj sem šel povpraševati na Co*, če imajo kakšen modem, pa je rekel
prodajalec, da ne....imajo samo "ksizle". Aha! ...hvala in nasvidenje. LOL

>To je itak reply od FAX masine, ki fax poskusa sprejeti.

AHA! ti pa nimaš nič ali pa črke.  Zvito.
Zaradi takih kot si ti porabim več časa, ker iščem fax, ki so ga bojda
poslali...nekje od sosedov.....pa saj je šel skozi...itd...

> Nekoc mi je stvar ze delala, ampak potem smo nekaj selili in je nehalo
> delat. Danes sem naredil reinstall HylaFaxa in stvar se ustavi tocno tam,
>kot prej. Any more ideas?

The other side sux....pravzaprav ne, ker ti ne potegne faksa.

next hop > private mail

Dodatne informacije o seznamu Starilist