[ LUGOS ] KDE2 in Latin2 fonti

Simon Golicnik simon.golicnik na energetika-lj.si
Pon Jan 8 10:16:21 CET 2001

----- Original Message -----
From: Gregor Zor? <gregor.zorc na email.si>
To: <lugos-list na lugos.si>
Sent: Monday, January 08, 2001 9:56 AM
Subject: Re: [ LUGOS ] KDE2 in Latin2 fonti

> Ja, 102 tipke plus tri "win" tipke.
>
> V kde2 nastavitvah za tipkovnico se mi je cudezno dodala se moznost
"slovene"
> in ne "slovensko". Te moznosti do sedaj nisem opazil. Vendar so problemi
se
> vedno isti: z drugimi razporeditvami: nemska, angleska, ... delajo tipke
za
> sumnike normalno, medtem pa ko preklopim na slovensko tipkovnico, nobena
ne
> dela vec.
>
> Ali je napaka sploh v tipkovnici?
>
> lp
Nekaj moznih poiskusov: (imel sem iste probleme in sem se j* nekaj dni da
sem usposobil zadevo, zal pa sedaj ne morem pogledati)
1. export LANG =sl_SI
2. Poiskusi nastavit tipkovnico v XF86config na 102.
3. nastavi vse pisave na latin2 in izbrisi ~/.kde/share/config/kxkbrc,
logout
4. kombinacija 2 in 3
LP Simon

Dodatne informacije o seznamu Starilist