[ LUGOS ] Fw: imp

Jure Krasovic jure.krasovic na rcc-irc.si
Pon Jan 15 07:21:04 CET 2001

--------------332C770135EE7F972826BC40

Zivijo!

Jaz poganjam PII 400 + 128 MB ram-a. Zaenkrat se nimam prestavljenih userjev.
Dostop bo imap in pop3.

Pozdrav!

            Jure

Janez Dovc wrote:

> No, sej sedaj je tudi meni uspelo. Vendar mi zre prevec resourcov. Kaksno
> masino imas (hardware) in kolk mailov v mailboxu, ali uporabljas imap ali
> pop3 nacin? Meni na p133 :) javlja ene timeoute. :)
>
> Lep pozdrav,
>
> Janez

--------------332C770135EE7F972826BC40

begin:vcard
n:Krasovic;Jure
tel;fax:+386-3-42-74-198
tel;work:Razvojni Center IRC Celje d.o.o.
x-mozilla-html:FALSE
url:www.rcc-irc.si
org:Razvojni Center IRC Celje, d.o.o.
adr:;;Ul. XIV divizije 14;3000 Celje;;;Slovenia
version:2.1
email;internet:jure.krasovic na rcc-irc.si
fn:Jure Krasovic
end:vcard

--------------332C770135EE7F972826BC40--

smime.p7s