[ LUGOS ] 3com modem v linuxu?

Andraz Hvalica andraz.hvalica na amis.net
Pon Jan 15 00:21:07 CET 2001

On Sun, Jan 14, 2001 at 06:54:47PM +0100, Bojan Puschner wrote:

> Sem popoln začetnik v linuxu in me zanima če je možno v linuxu
> uporabljati 3Comov (US Robotics) 55.6 interni modem (winmodem)?

Dopuscam sicer moznost, da se je na tem podrocju kaj zacelo dogajat - ce se
je, naj me kdo popravi - ampak ko je bilo to se zame aktualno, je veljala
tale stran:

http://www.kcdata.com/~gromitkc/winmodem.html

Ko si ze povedal, da gre za t.i. "winmodem"; te reci potrebujejo gonilnike
in nisem zasledil, da bi jih kdo lahko sel sploh delat, zaradi neobjavljenih
tehnicnih podatkov (c) in (r) znakcev na skatli z modemom. ;)

--
Andraz Hvalica                      |   .signature not found!
andraz na amis.net                     |   reformat hard drive? [YY]

Dodatne informacije o seznamu Starilist