[ LUGOS ] ibm thinkpad

Bostjan Muller neonatus na neonatus.net
Čet Jan 18 21:13:13 CET 2001

* On 18-01-01 at 17:44 Ales Kosir (ales.kosir na zaslon.com) wrote:
+----Here quoted text begins----+
> [...]
[...]
> Kolikor vem, pa ne delujejo tipke Fn-...
Na moji Toshibi delajo vse Fn funkcije in to celo z graficnim vmesnikom ;)
Toshutils
[...]
+----and here the quote ends----+
Imam le en problem, namrec laptop po tem ko ga postavis v suspendirano stanje
po prebuditvi ne zazna da tece z baterij, temvec prijavi da se baterije
napajajo in da je priklopljen na AC power (isto se dogaja v win tako, da je to
verjetno problem tega modela Toshibe.

Toshibe se v glavnem kolikor vidim obnesejo..

Bostjan
--
BoĹĄtjan MĂźller [NEONATUS], neonatus na neonatus.net, http://neonatus.net/~neonatus
For my PGP key finger: neonatus na neonatus.net, RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644

Dodatne informacije o seznamu Starilist