[ LUGOS ] OT: google in latin2 znaki

Andraz Hvalica andraz.hvalica na amis.net
Ned Jan 21 10:11:42 CET 2001

On Sat, Jan 20, 2001 at 04:04:23PM +0100, Gregor Pirnaver wrote:

> Ne:
> http://www.google.com/search?q=andra%BE

Ne vem no, jaz sem dal svoje ime in priimek, namesto "z-ja sem videl v
Netscapeu 3/4, pa med zadetki se je ta 3/4 se kar vlekel, je pa rec nasla
neko stramasto seminarsko nalogo, ki se nahaja na fmf-jevemu serverju. In
tisto je bilo latin-2, rec je imela sumnike, torej je zadevo nasla. In ni
bil slucaj, ime in priimek sta bila v krepki pisavi, kot iskani niz pac. :)

--
Andraz Hvalica                      |   A bug in the code is worth two
andraz na amis.net                     |   in the documentation.

Dodatne informacije o seznamu Starilist