[ LUGOS ] ibm thinkpad

Jurij Rescic jure na gemini.ntftex.uni-lj.si
Čet Jan 18 18:10:57 CET 2001

Zdravo!

Uporabljam HPC note 5033, na katerega sem dal Mandrake 7.0 in dela razen
winmodema vse, vkljucno s Silicom PCMCIA mrezno kartico (tisto 10 Mbitno,
ne Cardbus).  Dela tudi zvocna kartica, in tudi kombinacija Fn-F12 za
suspend na disk, APM, pa mouse-pad.  Z USBjem si nimas kaj dosti pomagati,
IrDA in mikrofona pa nisem sprobal.  'Obesil' se mi ni pa nikoli.

LP., Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist