[ LUGOS ] KDE2 in Latin2 fonti

Gregor Zor? gregor.zorc na email.si
Ned Jan 7 20:25:24 CET 2001

Sedaj je samo se slabse. Tistih pet tipk z "yu" znaki ne dela vec. Ce izvedem
ukaz "setxkbmap us", pa se nazaj pojavijo (ameriske seveda).

Kje ima KDE2 shranjene nastavitve tipkovnic? Ali kdo ve zakaj je hrvaska
izginila (v verziji KDE1 je se bila tam).

lp
Gregor

P.S.: Moje nastavitve:

V /etc/environment
	LANG=si_SL

V .../.kde/share/config/
	[Layout]
	Additional=
	AdditionalEncodings=
	Encoding=ISO8859-2
	Layout=si
	Model=pc105
	Test=Test
	Use=true

V /root/XF86Config  (ne vem tocno zakaj, samo tu so moje nastavitve za X-e)
	Section "InputDevice"
	        Identifier      "Generic Keyboard"
	        Driver          "keyboard"
 	       Option          "CoreKeyboard"
  	      Option          "XkbRules"      "xfree86"
  	      Option          "XkbModel"      "pc105"
  	      Option          "XkbLayout"     "si"
	EndSection

Na svoja mesta sem dal OBE datoteki, ki so iz arhiva
ftp://sizif.mf.uni-lj.si/pub/i18n/xkb.tar.gz (Slovenian Howto).

Dodatne informacije o seznamu Starilist