[ LUGOS ] qmail, TEST.deliver

Uro Gruber uros.gruber na sir-mag.com
Sre Jan 31 13:05:20 CET 2001

Hojla,

k> Zdravo!

k> OS: RH7, kernel 2.2.16-22, qmail v1.03

k> qmail bi rad spravil v delovanje, vendar opazam, da ne bo lahko.. :)
k> Kot startno tocko sem si izbral qmail howto
k> (http://www.flounder.net/qmail/qmail-howto.html).
k> Nastel bom nekaj faz ki so mi ze uspele (ali pa ne):

Poglej si raje INSTALLe in ti bo bolj jasno. Še enostavnjeje je in če
delaš po tistem ne moreš zajebat. Mimogrede si naredil userje.

Drugače pa tisti howtoju dodajajo neke svoje neumnosti in stvari, ki
so totalno neuporabne splot tisti supervise, ki mi je mašino
zablokiral in pognal 100 kopij qmaila ker se mu je zazdelo da qmail ne
deluje.

 Uroš                            mailto:uros na sir-mag.com

Dodatne informacije o seznamu Starilist