[ LUGOS ] Mail streXnik

Bostjan Hojkar hob na kss-loka.si
Pet Jan 12 09:45:57 CET 2001

At 23:11 11. 01. 00 +0100, you wrote:

>Super, vendar rabin naslov streznika znotraj programa. V bistvu gre to
>takole:
>     1. odprem URLConnection z e-mail domeno (hotmail.com)
>     2. povprasam za MX record
>     3. Posljem mail
>
>Zlasti korak 2. je problematicen. Mi lahko kdo pove, katere ukaze rabim
>poslati domeni, da dobim MX record? V kodi je to nekako tako (java):
>
>-------BEGIN
>// Izlusci hosta iz naslova (del za @)
>String address = nekdo na hotmail.com;
>String host = address.substring(address.indexOf("@") + 1, address.length());

> [...]

Tvoje razumevanje je malo mio. MX record ti sporoci DNS streznik. in ravno
MX record je potem host, na katerega se connectas in posjes mail.
tvoji koraki bi morali biti:

1. odprem URLConnection z DNS streznikom
2. zahtevam MX za domeno (hotmail.com)
3. odprem URLConnection z hostom na katerega kaze MX
4. mail the bastard!

:))

Tolk o tem, Hob

---
KSS Skofja Loka - System administrator - hob na kss-loka.si
...Life! Don't talk to me about life!

Dodatne informacije o seznamu Starilist