[ LUGOS ] Remote command in crontab

Nejc Skoberne nejc.skoberne na guest.arnes.si
Čet Jan 18 16:47:32 CET 2001

Zdravo.

Imam dve vprasanji:

1. Recimo, da je v omrezju, kjer so same Windows masine tudi ena Linux
masina, ki je tudi ISDN router in gre na internet dial-on-demand.
Problem nastane, ko se hoces ti (ki delas na win masini)
odklopiti z interneta. To je navadno reseno tko, da nastimas na Linuxu v
ipppd timeout kaksnih 90
sekund. Zdej me pa zanima, ce bi se dalo to tudi kako drugace resiti, da
bi ti recimo na windowsu
kliknil kaksno ikonico in bi se Linux takoj odklopil. Ali bi blio treba
pisat poseben server/client program, ali mogoce ze kaj takega obstaja,
ali obstaja kaksna manj zakomplicirana resitev?

2. Postavil sem Linux streznik, in ga nastavil tako, da se na internet
priklaplja med delavniki od
6h do 17h na vsakih 10 minut, od 17h do 6h pa na usako uro, med sobotami
in nedeljami pa prav tako
vsako uro. Jaz sem to nastavil s crontabom na nek cuden nacin, da imam
tako v bistvu 3 crontab
datoteke, ki se menjujejo, cron pa poganja ob vsaki uri, ko je cas za
spremembo fileja posebno
skriptico, ki preimenuje datoteke ... v glavnem, komplicirano. A obstaja
mogoce tud kaksen nacin
da bi jaz to v crontab od roota napisal v eni al dveh vrsticah naj pocne
vse tisto, kar sem prej
nastel? Da, bral sem man in nisem razumel. ;)

--
Nejc Skoberne
Grajska 5

Dodatne informacije o seznamu Starilist