[ LUGOS ] Dinamicni DNS

Andraz Hvalica andraz.hvalica na amis.net
Sre Jan 31 10:15:30 CET 2001

On Tue, Jan 30, 2001 at 08:49:51PM +0100, Jure Pecar wrote:

> iz moje prakse: eyep.net, sprememba v 2min, dhs.org sprememba v 14h ...
> tko da pomoje lahko eyep.net oprostimo, da so 3/4 baze zgubili se ne
> tako dolgo nazaj :)

Cakaj no hehe, eno je *.dhs.org, drugo pa *.dyn.dhs.org. Jaz zdaj one
skripte za dhs sploh nimam v ip-up, vedno pozabim ... morda bom zdajle dal
hehe, no, sam parkrat sem probal, pa je bila sprememba v veliko manj kot
minuti, vedno. :) Za *.dyn.dhs.org, ... *.dhs.org je pa staticna zadeva
itak. :)

--
Andraz Hvalica                      |   A)bort, R)etry, I)nfluence
andraz na amis.net                     |   with large hammer.

Dodatne informacije o seznamu Starilist