[ LUGOS ] 10/100 PCI NIC

Jure Koren jure na kiss.uni-lj.si
Sre Jan 3 16:50:54 CET 2001

On Wed, Jan 03, 2001 at 04:35:43PM -0600, Rok Pergarec wrote:
> no ko smo ravno pri tem... EtherExpress je, kr sm jest slisov,
> najbol.... mi lahko priporocate kaksen poceni HUB (btw: nimam USB
> porta)

Nimas USB porta? Prmejduš.

No, ce ne potrebujes 100M, potem kar vzemi compexovega.

Sicer (ce potrebujes samo 100M) lahko prides se kar poceni
skozi s kaksnim 100M, ki ne govori 10M, ampak to se meni zdi
neumnost.

Tretja moznost je rtl8139 hub kartica ki ima 4 utp porte in
se nasploh obnasa kot 10/100M hub, in se super deluje povrh.
Kot hub in kot kartica :)

Cetrta moznost je pa 10/100M hub ki stane od 40k naprej
(mogoce dobis kje tudi cenejsega). Jaz imam izkusnje z
bolj malo takimi hubi, ampak povecini imajo notri vgrajen
switch, tako da se skoznje da res hitro basat podatke.

To je to. Aja, za hub ne potrebujes nikakrsnih portov
na svoji masini (no, razen za hub kartico rabis en pci).

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure na kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer

Dodatne informacije o seznamu Starilist