[ LUGOS ] pop3 loging

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Tor Jan 30 20:52:21 CET 2001

On Tue, Jan 30, 2001 at 08:39:09PM +0100, Bojan Seni?ar wrote:
> poiskušal sem z debuggingom ampak pol mi zapisuje vse živo in mrtvo za en obični mail mi naredi do 15k dolgi log. To bi rabil kot neko kontrolo, da lahko potem nekomu dokažem, da je takrat ob tej uri njegova mašina to pošto pobrala dol.

Sicer qpopperja ne poznam, vendar bos to s Subjectom bolj tezko resil
(brez posega v izvorno kodo). Mogoce pa je qpopper nekaj posebnega.

Ali ti zadosca, ce vidis od koga je mail? sendmail ti pri sprejemu
v loge napise envelope senderja, ki je ponavadi tisti, ki je sporocilo
poslal (razen pri mailing listah in kadar te hoce kdo nategnit). Ce je
sporocilo zapisano v mailbox in je user po tem pobral posto, je gotovo
dobil tudi tisto sporocilo.

Borut
borut.mrak na ijs.si
The truth is that I seek.